Академія директора ТЗ (торгового закладу)
На сьогоднішній день саме від керуючого супермаркетом на 98% залежить ефективність роботи торгової точки. При цьому строгих критеріїв відбору або єдиного переліку функціональних обов'язків для роботи на даній посаді в даний час немає, як і в будь-який інший сфері, тут величезну роль відіграє людський фактор і політика компанії в цілому.
Серед основних обов'язків керуючого супермаркетом:
• управляти персоналом;
• бути представником компанії ;
• працювати з товаром ;
• працювати з інформацією.
Таким чином , керуючий супермаркету повинен володіти відповідними навичками і знаннями, серед яких корисні знання в галузі маркетингу, мерчандайзингу, менеджменту, управління продажами та управління персоналом. Саме завдяки сукупним знанням і певним практичним навичкам і досягається найбільший ефект від роботи керівника, що виражається в процвітанні торгової точки.
Програма «Академія директора торгового закладу» - це спеціалізована та практично-орієнтована програма, яка системно та послідовно надасть слухачам вміння та навички, що необхідні для ефективного управління сучасним торговим закладом.
- отримаєте комплексне розуміння процесів ТЗ та розуміння ефективного управління ними
- практичні інструменти із створення професійної команди та управління персоналом
- дізнаєтесь про новинки із використання маркетингового комплексу в магазині
- як досягати запланованих фінансових показників та вести управлінський облік
- розкриєте власний емоційний інтелект та покращите особисту ефективність
- систематизація наявних знань;
- отримання практичних навичок управління ресурсами;
- нетворкінг - знайомство із командою однодумців;
- тренінги-практикуми в діючих супермаркетах.
- підприємці, які хочуть зрозуміти усі процеси роботи ТЗ;
- керівники, які прагнуть ефективно управляти торговим закладом;
- менеджери, яким необхідно підвищити свої професійні навички та компетенції.
Модуль 1. Особиста ефективність.
- Тайм-менеджмент (8 год.)
- Риторика. Мистецтво ділової презентації (8 год.)
Модуль 2. Загальні принципи організації та управління ТЗ
- Управління персоналом (8 год.)
- Маркетинг в рітейлі (8 год.)
Модуль 3. Сучасний супермаркет. Мерчендайзинг
- Основи товарознавства продтоварів. Експрес-курс (8 год.)
- Мерчендайзинг (8 год.)
Модуль 4. Комерційна діяльність
- Управління асортиментом. Категорійний менеджмент (8 год.)
- Фінанси для не фінансистів (8 год.)
Модуль 5. Бізнес-процеси
- Бізнес-процеси. НАССР. Власне виробництво (8 год.)
- Організація роботи служби безпеки ТЗ (8 год.)
Модуль 6. Ефективне управління
- Тренінг по удосконаленню навичок роботи з ПК "Капітал" (8 год.)
- Team Building у форматі екстрім-тренінгу (32 год.)
Додатковий тренінг за умови формування групи: Бухгалтерський облік та податкове планування (8 год./ 1 раз в рік).
Загальна тривалість програми: 96 годин, 6 місяців
Програма складається із 6 модулів.
Формат навчання - очно- дистанційний.
Очна частина - по 2 одноденних тренінгів (по 8 годин) в місяць
Можливе помодульне навчання та оплата.
Документ про закінчення: сертифікат РМВА.
Вартість одноденного тренінгу за програмою "Академія директора ТЗ" - 500 грн.
Вартість навчання включає:
- методичні матеріали
- канцтовари, необхідні для роботи в аудиторії (ручка, бейдж)
- кава-брейки
- обід
Можливе помодульне навчання та оплата.
Для зарахування в Бізнес-академію РМВА на навчання за програмою "Академія директораТЗ" потрібно зареєструватись:
- тут через аплікаційну форму або
- за тел. моб. 050 438 0280