Загальні принципи організації та управління ТЗ. Управління персоналом

Школа практичного ритейлу

300 грн.

05Лютого

09:00

05.02 - 05.02

8 год.

м. Луцьк, вул. Бойка,1

українська

обід включено


     В лютому розпочинається навчання в Бізнес-академії РМВА за програмою  «Академія директора торгового закладу» - це спеціалізована та практично-орієнтована програма, яка системно та послідовно надасть слухачам вміння та навички, що необхідні для ефективного управління сучасним торговим закладом.  

       Слухачі програми навчаться володіти відповідними навичками і знаннями, серед яких корисні знання в галузі маркетингу, мерчандайзингу, менеджменту, управління продажами та управління персоналом. Саме завдяки сукупним знанням і певним практичним навичкам і досягається найбільший ефект від роботи керівника, що виражається в процвітанні торгової точки.

         5 лютого 2016 року по вул. Бойка, 1 відбудеться перший модуль "Загальні принципи організації та управління ТЗ. Управління персоналом".

  Тренінг складається з двох блоків:

«Загальні принципи організації та управління ТЗ», викладач Зайковська Тамара - регіональний директор мережі "Наш Край" із багаторічним досвідом, а нині - операційний директор мережі.

1. Загальні принципи менеджменту.

2. Цілепокладання, планування, розподіл ресурсів, делегування, контроль.

3. Задачі та посадові обов'язки директора ТЗ.

4. Управління залишками.

5. Управління витратами.

 

«Управління персоналом», викладач Рудь Людмила - до 2013 року - Директор департаменту управління персоналом мережі "Наш Край", в даний час - декретна відпустка.

1. Пошук та підбір кадрів.

2. Введення в посаду.

3. Система навчання працівників.

4. Система атестації працівників.

5. Звільнення працівників.

6. Система мотивації.

7. Облік робочого часу

Детальніше на сторінці:http: //pmba.com.ua/programms/pdp/akademiya-direktora-tz

 

Коментарі