WEST HR FORUM 2017! Як це було!
Бізнес-тренер Малічевський Володимир
27Квітня
19:00
27.04
вул. Карбишева, 1
Провідні тренди, найкращі практики та ефективні HR-рішення були представлені під час WEST HR FORUM 2017 27 квітня у Луцьку.
Організатором практичного заходу вкотре виступила Бізнес-академія РМВА – сучасна школа бізнесу, яка допомагає успішно реалізувати підприємницький потенціал та створювати власний бізнес.
Форум під назвою “Сучасні методи управління персоналом та HR-брендинг як запорука успішності бізнесу” зібрав широке коло зацікавлених у розвитку власних брендів HR-спеціалістів та бізнесменів. Адже відомо, що цілеспрямована і системна робота в сфері HR-брендингу дозволить суттєво посилити позиції лідерства компанії на ринку галузі.
Модератор форуму, сертифікований спеціаліст з управління СМС, бізнес-тренер та експерт Володимир Малічевський поділився своїми думками з приводу HR-брендингу у розвитку компаній. За його словами, великі компанії раніше воювали за покупця, тепер вони воюють за персонал. Hanting набув величезних масштабів, тому HR-бренд стає ключовим у розвитку великих компаній.
“HR-бренд – це те, що про нас думають люди поза межами компанії, а також засіб корпоративної культури. Якщо корпоративною культурою не управляти, вона переростає в організаційну. Відтак, корпоративна культура потребує постійної підтримки. Разом з тим, корпоративна культура залежить від особистісної, етнічної, релігійної культур.
Серед каналів програмування працівників. через які роботодавець може впливати на працівника є потреба в спілкуванні, потреба у визнанні її успіхів, а також переконання. – довготривале закріплення потрібної думки приводить до стійкого переконання у його правильності. Закріпити ці переконання потрібно через пропаганду зрозумілу для працівників.”, – зазначив Володимир Малічевський.
Доктор економічних наук, голова Ради директорів VolWest Group Віктор Корсакзупинився на аспектах корпоративної релігії як вищого щабля корпоративної культури.
Серед функцій корпоративної релігії він виокремив формування корпоративних цінностей, системоутворюючу, селективну (відбір працівників, які принесуть користь компанії), адаптивну – дозволить швидко адаптуватися до життя у компанії, а також мотиваційну функції. Також він наголосив на тому, що корпоративна культура з часом вимагає перегляду. Така потреба виникає, коли змінюються лідери компанії, відбувається вихід на зовнішні ринки, змінюються зовнішнє та внутрішнє середовища.
“Робота це те місце, де ми проводимо найбільше часу, і в нас критично не вистачає часу на особистий відпочинок, самоосвіту, духовне збагачення. Тому потрібно будувати таку корпоративну культуру, в якій буде місце і самоосвіті, і відпочинку, і духовному розвитку.”, – переконаний Віктор Корсак.
Виконавчий директор рекрутингової компанії Wanted Анастасія Журавель, зазначила, що корпоративну культуру потрібно виводити на рівень мислення працівника, а не через усталені лозунги і правила компанії. Корпоративна культура, за її словами, формується на рівні принципів і цінностей. Не кожен працівник – ваш працівник, тому підбирати співробітників потрібно з максимально схожими до ваших цінностями, адже кожен співробітник частково HR.
Цікавими тезами про “кохання з персоналом” поділилася з учасниками форуму менеджер з персоналу ДТЕП ІСТ-ЗАХІД Оксана Щур. Зокрема, вона зазначила, що лояльні працівники дають нам впевненість, адже 20% лояльних співробітників дають 80% прибутку та мінімізують ризики. Ключовими брендами HR є власник і HR-спеціаліст, які є відповідно головою та серцем компанії. Вона також проаналізувала 3 стадії лояльності, серед яких commitment – приглядання, початок стосунків, engagement – залученість/ заручини та lojalty – вірність.
Як сформувати лояльність через стосунки? Через чат працівників, поза робочий час та поза робочі теми, бачити окремо людину і спеціаліста, бути на зв’язку після роботи, розмежовувати канали комунікації на особисті та робочі та бути прозорими і чесними. А ще робити трішки більше, ніж від вас очікують. Наприклад, принести колегам кави.
Олександр Іванов, провідний бізнес-тренер корпоративного університету Нова Пошта поділився секретами “безболісного” звільнення працівників, яке присутнє на будь-якій компанії. Найголовніше – пояснити причину звільнення. Проте брати працівника на роботу повторно не варто, адже є ризики, що він звільниться через 2-6 місяців.
Директор з персоналу групи компаній “Астра Трейд” Андрій Галуша розповів як він розвиває HR-бренд. Він, зокрема виокремив ряд головних аспектів у своїй роботі з персоналом, серед яких – соціальний пакет та мотивація, робота над адаптацією працівника, корпоративна культуру та заходи, комунікація з працівниками через інтернет-ресурси та розвиток компетенції працівників.
Свої доповіді під час форуму також представили HR-спеціалісти та консультанти таких компаній як Rabota.ua та ARTEFAKT.St.
Після панельної дискусії, всі гості форуму мали нагоду відвідати Галерею сучасного мистецтва України “Арт-кафедра”, в якій триває виставка київського художника Петра Бевзи.
Автор статті: Ольга Андрієвська.