Комунікації в продажах. Сучасні техніки

General МВА

250 грн.

09Вересня

09:00

09.09 - 09.09

8 год.

м. Луцьк, вул. Бойка, 1

українська

обід включено


Тренінг "Комунікації в продажах. Сучасні техніки" організовує РМВА 9 вересня

Викладач: Ткаченко Сергій  - бізнес-тренер, практичний психолог-консультант

Особливостями самого процесу комунікації і продажу, які полягають в забезпеченні особистого контакту, коли кожна сторона, яка приймає участь в комунікації, може ознайомитись з пропозиціями іншої, тобто відбувається персональний і двосторонній інформаційний взаємозв'язок. 

Продаж - це угода між людьми, в якій кожен з беруть участь має своє завдання і переслідує свою мету. Це не випадкова зустріч, не просте розмова, це комерційна діяльність, в якій кожен відстоює свій інтерес, грає свою роль, використовує свої можливості і, врешті-решт, обмінюється послугою з партнером, докладаючи всіх зусиль для того, щоб всі умови обміну в цій угоді були для нього найбільш сприятливими.

Під продажем мається на увазі цілий комплекс заходів щодо залучення, інформуванню, заманювання клієнта, переконання, а також по роботі з запереченнями, безпосереднього оформлення договору та виконання зобов'язань.

У сучасній теорії і практиці у різних авторів в одному і тому ж контексті зустрічаються поняття "особисті продажі", "персональні продажі", "активні продажі", "прямі продажі".

Про техніки комунікацій, елементи НЛП та багато інших інструментів зможете дізнатись на тренінгу.

 

Зміст:

1. Етапи продажу. 
2. Техніки емоційної саморегуляції.
3. Установка контакту. Візуальнй контакт: типи поглядів та їх психічний вплив. 
4. Психологічний простір: дистанція спілкування.
5. Техніки підлаштування та ведення клієнта. Мова клієнта. Модальності та їх предикати. Типологія клієнтів за психологічними потребами.
6. Мова тіла. Базові елементи.
7. Орієнтування у клієнті: активне слухання та типи запитань. «Воронка запитань». 
8. Засвоєння відкритих запитань.
9. Потреби: цінності клієнта та критерії їх оцінки.
10. Схема «якість» - «вигода» - «картинка». 
11. Робота із сумнівами та запереченнями. 
12. Закриття продажу. Методи закриття. 

 

Чекаємо на Вас!

Коментарі