Комунікації в продажах. Сучасні техніки
General МВА
250 грн.
09Вересня
09:00
09.09 - 09.09
8 год.
м. Луцьк, вул. Бойка, 1
українська
обід включено
Тренінг "Комунікації в продажах. Сучасні техніки" організовує РМВА 9 вересня
Викладач: Ткаченко Сергій - бізнес-тренер, практичний психолог-консультант
Особливостями самого процесу комунікації і продажу, які полягають в забезпеченні особистого контакту, коли кожна сторона, яка приймає участь в комунікації, може ознайомитись з пропозиціями іншої, тобто відбувається персональний і двосторонній інформаційний взаємозв'язок.
Продаж - це угода між людьми, в якій кожен з беруть участь має своє завдання і переслідує свою мету. Це не випадкова зустріч, не просте розмова, це комерційна діяльність, в якій кожен відстоює свій інтерес, грає свою роль, використовує свої можливості і, врешті-решт, обмінюється послугою з партнером, докладаючи всіх зусиль для того, щоб всі умови обміну в цій угоді були для нього найбільш сприятливими.
Під продажем мається на увазі цілий комплекс заходів щодо залучення, інформуванню, заманювання клієнта, переконання, а також по роботі з запереченнями, безпосереднього оформлення договору та виконання зобов'язань.
У сучасній теорії і практиці у різних авторів в одному і тому ж контексті зустрічаються поняття "особисті продажі", "персональні продажі", "активні продажі", "прямі продажі".
Про техніки комунікацій, елементи НЛП та багато інших інструментів зможете дізнатись на тренінгу.
Зміст:
1. Етапи продажу.
2. Техніки емоційної саморегуляції.
3. Установка контакту. Візуальнй контакт: типи поглядів та їх психічний вплив.
4. Психологічний простір: дистанція спілкування.
5. Техніки підлаштування та ведення клієнта. Мова клієнта. Модальності та їх предикати. Типологія клієнтів за психологічними потребами.
6. Мова тіла. Базові елементи.
7. Орієнтування у клієнті: активне слухання та типи запитань. «Воронка запитань».
8. Засвоєння відкритих запитань.
9. Потреби: цінності клієнта та критерії їх оцінки.
10. Схема «якість» - «вигода» - «картинка».
11. Робота із сумнівами та запереченнями.
12. Закриття продажу. Методи закриття.
Чекаємо на Вас!