Дрібниць не буває: за лаштунками власного виробництва у «Нашому Краї». ФОТО
Школа практичного ритейлу
31Серпня
16:00
31.08
м. Луцьк, вул. Євгена Сверстюка, 1
українська
Дрібниць не буває: за лаштунками власного виробництва у «Наш Край»
В Луцьку керівникам мережі магазинів «Наш Край» розповіли як готувати і продавати випічку та провели екскурсію оновленим супермаркетом на Ковельській.
PMBA Бізнес-Академія організувала практикум «Тонкощі власного виробництва у ТЗ», який проходить в рамках піврічної програми «Академія директора торгового закладу». Один або два рази на місяць Бізнес-Академія проводить навчання, на яке приїжджає адміністративний персонал магазинів (керуючі, категорійні менеджери, інколи охоронці та адміністратори).
31 серпня тут зібралися власники франчайзингових магазинів, керуючі та категорійні менеджери, що ведуть власне виробництво ( випічка і кулінарія). Пройшли тренінг 30 учасників з усієї України, серед яких працівники з Волині, Рівненщини, а також з Івано-Франківської, Львівської, Хмельницької, Черкаської областей.
З 09:00 до 13:30 проходила теоретична частина в Бізнес-Академії, а з 14:30 до 16:00 – практикум безпосередньо у переформатованому торговому закладі на вулиці Ковельській.
Спікер – Філіпчук Василь – колишній керівник Департаменту товарного обліку і контролю мережі супермаркетів «Наш Край». Досвід роботи Василя Миколайовича у цій сфері понад 11 років.
На лекції він розповів про основні фактори успіху у веденні власного виробництва, ефективність використання сучасної техніки та дієвість професійного підходу до простих речей. За словами спікера, продукт не лише потрібно якісно приготувати, його ще треба навчитись правильно представляти та продавати. Окрема тема була присвячена комунікації з покупцями: говорили про важливість вітрин, вивісок, оголошень про товари, послуги та пропозиції, меню з вказаними стравами та цінами.
Навички з організаціії та управління виробничими процесами та персоналом – невід’ємна частина успішного проекту. Василь Філіпчук розповів як спілкуватись з працівниками так, щоб вас дійсно почули і зробили роботу якісно.
Максимальна прозорість виробництва, відкриті пекарні, цехи обробки м’яса, а також система виготовлення «тут і зараз» забезпечить зручність та довіру покупців, стверджує спікер та додає, що хліб – це тренд сьогодні у всій Україні.
«Для чого магазину власне виробництво? По-перше, зараз період високої конкуренції, коли не лише потрібно привернути нових покупців, а й втримати старих. По-друге, в період урбанізації, коли мало часу і в жінок, і в чоловіків, щоб щось приготувати, супермаркет сприймається як комплекс послуг: ти можеш тут швидко попити кави, купити пиріжка, а потім зайти по якусь готову страву чи напівфабрикати», – коментує директорка Бізнес-Академії Тетяна Репницька.
На успішне втілення цих ідей учасники поїхали дивитись в супермаркет «Наш Край» на вулиці Ковельській у Луцьку. Нові відділи запрацювали тут лише з 23 серпня. Офіційного і урочистого відкриття не було, але покупців вже дуже багато, – говорить генеральний директор мережі «Наш Край» Віктор Мольченко. Основний акцент в оновленні магазину зосередили на власному виробництві: оновили обладнання в кондиреській та пекарні, зоні «Food To Go», м’ясному цеху, встановили більш професійне освітлення, нову навігацію.
«В нас є біля 230 магазинів «Наш Край» різного формату: від супермаркетів, мегамаркетів до маленьких експрес-маркетів біля дому, із них 30 власних магазинів, а решта – це франчайзингові партнери. Переформатований заклад на вулиці Ковельській – один з перших і найбільших у мережі з власним виробництвом», – говорить Тетяна Репницька.
Басалик Тетяна Григорівна – технологиня відділу кулінарії розповіла та показала як печуть піцу: вручну, без використання механічних засобів. На робочому місці завчасно приготовані різні начинки та нарізки, щоб робота йшла швидко.
Фатєєва Лариса – технологиня виробництва мережі «Наш Край» та Ірина Самолюк – пекарка показали, як працює оновлене обладнання: один апарат виготовляє 30 виробів за декілька секунд.
Учасники побачили процес виробництва зсереди, а також покуштували фірмову випічку та кондитерські вироби.
За матеріалами https://business.rayon.in.ua/