Ефективні комунікації та безконфліктне спілкування
General МВА
Бізнес-тренер Ставицька Олена
600 грн.
26Січня
09:00
26.01 - 26.01
8 год.
м. Луцьк, РМВА, вул. Євгена Сверстюка, 1
обід включено
26 січня Бізнес-академія РМВА організовує тренінг
"Ефективні комунікації та безконфліктне спілкування",
який пройде в рамках програми General MBA
Комунікація - це процес спілкування і передачі інформації між людьми або їх групами у вигляді усних і письмових повідомлень, мови рухів тіла і параметрів мови.
Багатьох керівників сьогодні хвилює тема підтримки сприятливого клімату в колективі. В компаніях вводяться спеціальні заходи з моніторингу емоційного клімату в колективі, реалізуються спеціальні програми з поліпшення атмосфери в компаніях.
Прийняті системи комунікацій сприяють розвитку новаторства, ініціативи та підприємливості.
26 січня 2018 року організовуємо тренінг-практикум, який проводить запрошений викладач із м.Рівне, Ставицька Олена - кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології та психодіагностики РДГУ, голова ГО «Західноукраїнська асоціація арт психологів та арт терапевтів», тренер освітніх тренінгів, член АППУ,член УСП
Без правильного розуміння особистісних якостей та актуальних станів співрозмовників, а також, відносин між людьми неможливе конструктивне вирішення питань, ефективне планування, прийняття рішень, вирішення проблемних і конфліктних ситуацій, надання послуг.
Тренінг презентує комплекс вправ і кейсів, спрямованих на розвиток комунікативних навиків, емпатії, наполегливості, навичок переконання в спілкуванні, та спрямований на відпрацювання навичок розуміння інших людей, прийняття рішення, на розвиток умінь подолання комунікативних бар'єрів.
Мета тренінгу: актуалізувати знання щодо проблем комунікації, розвинути комунікативні вміння, знання, навики, здібності, сприяти розвитку комунікабельної особистості.
Завдання тренінгу:
1. Розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування
2. Розвиток здатності до емпатії, розуміння міміки, мови рухів
3. Відпрацювання навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми
4. Оволодіння навичками ефективного слухання
5. Розвиток навичок переконання; Аргументація своєї точки зору, відстоювання власних інтересів
6. Навчання учасників орієнтації в проблемі спілкування, визначення бар’єрів, подолання конфліктів
У програмі тренінгу будуть застосовані презентації, міні-лекції та психодіагностичні методи дослідження комунікативних умінь.
Основні тези:
1. Формування знань про комунікативні уміння.
2. Підвищення емпатичних здібностей, розуміння міміки, мови рухів.
3. Розвиток навиків переконання, вироблення вміння говорити і вислуховувати.
4. Конфліктні ситуації: причини виникнення, уникнення, способи вирішення.
5. Діловий етикет спілкування.
6. Навчання виконанню соціальних ролей, виховання делікатності у спілкуванні.
7. Організаційні моменти і психогімнастика.
Прагнете поліпшити комунікації між працівниками?
Турбуєтесь про емоційний клімат в колективі?
Прагнете навчитись вирішувати конфлікти -в колективі та у спілкуванні з клієнтами?
Вам до нас!
Чекаємо на Вас 26 січня о 09:00 в РМВА