Зимова Школа PR

Тренінги та семінари

500 грн.

26Лютого

12:00

26.02 - 02.03

м. Луцьк, вул. Євгена Сверстюка, 1

українська


Бізнес-академія практичного менеджменту PMBA та медіа-холдинг CID MEDIA GROUP запускають тижневий експрес-курс для піарників-початківців "Зимова школа Public relations"

Цільова аудиторія – студенти різних спеціальностей, фрі-лансери, PR-менеджери без великого досвіду роботи та усі, кому цікава сфера зв’язків з громадськістю.

За п’ять днів учасники Школи дізнаються: про основи професії, особливості комунікації органів влади, політичного піару, як організувати зв’язки з громадськістю для бізнесу, основи smm тощо. 

У навчальний курс також включені курси з тайм-менеджменту, управління репутацією та інше.

Під час навчального експрес-курсу для піарників-початківців виступить 15 тренерів, які мають різноманітний досвід у галузі зв'язків з громадськістю.


Організаційний внесок – 500 гривень.
Тривалість навчання з 26 лютого по 2 березня з 12:00 до 18:00.
Місце проведення: м. Луцьк, вул. Євгена Свертюка, 1, Бізнес-академія практичного менеджменту, 2 поверх

Попередня реєстрація за допомогою google-форми

Сторінка події у Facebook https://www.facebook.com/events/174676066591366/

 

Програма Зимової школи Public relations

Понеділок, 26 лютого

12.00-13.30 Легенди, міфи і правда про PR. Тетяна Сомова, PR-консультант (Кромберг енд Шуберт, Благомед, Церсаніт-інвест та ін)
13.30-14.00 Кава-брейк
14.00-18.00 Особистісний розвиток. Олег Рабoчаускас, член Ради директорів VolWest Group, провідний бізнес-тренер Бізнес-академії РМВА

Вівторок, 27 лютого

12.00-13.30 Кольори і відтінки Public relations. Оксана Ярош, директорка ГО «Гендерний центр Волинської області».
13.30-14.00 Кава-брейк
14.00 – 15.00 Як PR-менеджеру дати раду з грошима. Влада Жорняк, керівник регіонального прес-офісу у Волинській області ПриватБанку
15.00-16.00 Робота на грані: де межа між піаром і маркетингом. Анна Єкименко-Поліщук, прес-секретар ТРЦ «Порт-Сіті».
16.00-16.15 Кава-брейк
16.15-18.00 Що таке бренд-бук і як ним користуватися. Дмитро Авраменко, кандидат наук мистецтвознавства, доцент кафедри дизайну ЛНТУ

Середа, 28 лютого

12.00 – 13.30 Засоби масової інформації у виборах: як все піаритися по закону. Ольга Наход, тренер з виборчого законодавства Тренінгового центру при Центральній виборчій комісії, експерт Центру Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу
13.30-14.00 Кава-брейк
14.00 – 15.30. Як написати прес-реліз, щоб його взяли ЗМІ. Наталія Пахайчук, керівник мережі ЗМІ Район.in.ua, кооринаторка Зимової школи Public relations
15:30-16:00 Кава-брейк
16:00 - 18:00 E-mail маркетинг - ефективний результат в який ви не вірили. Тароєва Даша project manager ARTEFACT.St. Має сертифікацію від Google із продажів цифрової реклами

Четвер, 1 березня

12.00 – 13.30 – Політичний піар: що треба і чого не треба робити. Денис Пятигорець, помічник народного депутат України Степана Івахіва, директор благодійного фонду «Патріоти Волині»
13.30-14.00 Кава-брейк
14.00 -15.00 – Посада «Речник установи»: особливості і секрети. Іванна Поліщук, речниця Управління СБУ у Волинській області.
15.00-16.00 – Організація і проведення прес-конференції. Наталія Мурахевич, прес-секретар прокурора області
16.00 – 16.15 Кава-брейк.
16.15. – 17.15 Прес-тур: як і навіщо вивозити журналістів у ліс . Світлана Думська, фахівець із зв’язків з громадськістю у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства.

П’ятниця, 2 березня

12.00-13.30 Основи SMM для піарників. Марія Циганюк, SMM-менеджер у CID MEDIA GROUP
14.00-15.00. Через зв'язки з громадськістю у соцмережах - до популярності й довіри: досвід нової поліції. Ольга Бузулук, прес-секретар Пальтрульної поліції Волинської області
15.00-16.00. Як розробити стратегію ефективної комунікації. Олена Кузьмич, Радник з питань комунікацій у Волинському Центрі розвитку місцевого самоврядування
16.30 – 17.30. Підсумки і вручення дипломів учасникам школи.

УВАГА! У програмі можливі оперативні зміни і уточнення


Чекаємо на Вас!

Коментарі