Управління асортиментом: категорійний менеджмент

Академія директора ТЗ

250 грн.

24Лютого

09:00

24.02 - 24.02

8 год.

м. Луцьк, вул. Бойка, 1

українська

обід включено


        24 лютого РМВА організовує тренінг 

"Управління асортиментом: категорійний менеджмент"

Ефективне управління асортиментом - одне з найбільш складних завдань, які сьогодні стоять як перед торговими, так і перед виробничими підприємствами. Рішення про збільшення або скорочення товарної номенклатури підприємства повинне ґрунтуватися на цілому комплексі маркетингових, фінансових і стратегічних підходів.

     За всіх інших рівних умов споживач вважає за краще робити покупки в тих місцях, де продавець здатний забезпечити йому найбільший вибір необхідних товарів. У зв'язку з цим, саме підтримка найповнішого (широкого) асортименту тих або інших товарних груп дозволяє споживачу відчути себе "господарем" положення і самостійно здійснити свій вибір щодо товарної марки. Тому більшість фахівців маркетингових підрозділів торгівельних підприємств є прихильниками максимального розширення своїх асортиментних ліній.

     Категорійний менеджмент - це не просто новий РІВЕНЬ мислення (рівень категорії), а більшою мірою новий СПОСІБ мислення. Цей спосіб передбачає, що (1) категорія стає одиницею аналізу, а (2) всі поняття розглядаються через призму сприйняття 
споживача. 

     Етапами реалізації категорійного менеджменту є: виділення категорій, визначення ролі категорій, оцінювання категорій, встановлення цілей для категорій, вибір категорійної стратегії, визначення відповідної тактики, реалізація запланованих дій та аналіз результатів.

     Детальнішу інформацію та практичні навички ви зможете отримати під час навчання на тренінгу "Управління асортиментом. Категорійний менеджмент" - які певні цілі встановити перед кожною категорією, як збалансувати асортимент по глибині і ширині тощо.

Зміст:

  1. Ціль, задачі, функції категорійного менеджмента.
  2. Оцінка ефективності управління.
  3. Переваги категорійного менеджмента:
  • для продавця;
  • для клієнта (покупця).
  1. Формування системи КМ.
  2. Види схем управління КМ.
  3. Правила формування категорій.
  4. Визначення ролі категорії.
  5. Структурний аналіз асортимента.
  6. Методологія абс аналізу:
  • абс-аналіз з індексом мерчендайзингу.
  1. Методологія xyz аналіза.
  2. Матричний аналіз.
  3. Планування компенсаційного бюджету.
  4. Оптимізація торгової площі.
  5. Показники ефективності управління категорією.

Приєднуйтесь до успішних слухачів Бізнес- Академії!

Чекаємо на Вас 23 лютого о 09:00 по вул. Бойка, 1, РМВА!

Коментарі