Стратегі́чний ме́неджмент

General МВА

Бізнес-тренер Корсак Віктор

400 грн.

18Вересня

09:00

18.09 - 18.09

8 год.

м. Луцьк, вул. Бойка, 1

українська


  Стратегі́чний ме́неджмент (стратегічне управління) — це процес оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища, формулювання організаційних цілей, ухвалення рішень, направлених на створення і утримання конкурентних переваг, здатних забезпечити бізнесу прибуток в довгостроковій перспективі.

          Стратегічний менеджмент — це, перш за все безперервний процес, а не одноразове зусилля по розробці стабільного стратегічного плану.

Він починається з оцінки ситуації зовні і всередині компанії, вироблення можливих напрямів застосування сил компанії, вибору якнайкращою з виявлених альтернатив і розробки докладного тактичного плану, направленого на поетапне здійснення вибраної стратегії.

            Стратегія – це концентрація зусиль в одному напрямку.

Зміст тренінгу "Стратегічний менеджмент":

1. Завдання стратегічного менеджменту

1.1. Розробка декларації про місію

1.2. Розробка декларації про бачення

1.3. Визначення ключових чинників успіху (основних стратегічних тем)

1.4. Визначення цілей діяльності по стратегічних темах: Персонал, Фінанси, Процеси, Маркетинг

1.5. Побудова стратегічної карти для СЗП

1.6. Як відібрати для СЗП показники діяльності компанії

1.7. Як розробити завдання (програми дій) для СЗП

2. Вибір напрямку розвитку.

2.1. Аналіз галузі

2.2. Аналіз можливостей компанії

         3. Види стратегій

3.1. Товарно-орієнтовані стратегії

3.2. Маркетингово–орієнтовані стратегії

3.3. Стратегії інтеграції

3.4. Стратегії за характером поведінки на ринку

3.5. Стратегії за позицією в конкурентному середовищі

3.6. Стратегії із врахуванням розвитку галузі

3.7. Десять принципів розробки стратегії

         4. Стратегії та конкурентні переваги диверсифікованої компанії

4.1. Родинна диверсифікація

4.2. Стратегія не родинної диверсифікації

4.3. Стратегія диверсифікованих компаній

4.4. Оцінка стратегій диверсифікованих компаній

         5. Реалізація стратегії

5.1. Створення ресурсів та організаційних можливостей

5.2. Управління організацією для успішної реалізації стратегії

5.3. Створення корпоративної культури

Коментарі