Про що говорили на другому West Media Forum у Луцьку

Тренінги та семінари

08Вересня

09:00

08.09 - 08.09

м. Луцьк, вул. Карбишева, 1


У Луцьку вже вдруге відбувся West Media Forum 2017.

Захід, який зібрав журналістів з Луцька та сусідніх областей, пройшов 8 вересня у КРЦ «Адреналін Сіті».

Тема форуму звучала як «Інновації в медіа: глобальне бачення, локальні рішення». Дату вибрали символічну: 8 вересня відзначають Міжнародний день солідарності журналістів.

«Думаю, непоганий спосіб відзначити цей день – відвідати майданчик для професійного спілкування, яким і є West Media Forum»,  – розповіла директорка Бізнес-академії практичного менеджменту PMBA Тетяна Репницька.

За словами організаторів, якими виступили Бізнес-академії практичного менеджменту PMBA та медіахолдинг CID Media Group, WEST MEDIA FORUM 2017 ставить за мету розвиток  ЗМІ, напрацювання ефективних управлінських регіональних практик, поширення досвіду створення економічно вигідного та успішного місцевого медіа.

Модератором став головний редактор журналу «Український тиждень» Дмитро Крапивенко. Більше десяти спікерів розповіли про актуальні питання, які хвилюють та стосуються українських медійників.

Голова Незалежної медіа-профспілки України Ігор Чайка розкрив тему непростих випадків роздержавлення засобів масової інформації та розмірковував про те, чи це новий формат взаємовідносин з владою чи «старі пісні про головне».

Модератор заходу Дмитро Крапивенко показав власне бачення переваг «повільних медіа» над «фабриками контенту». Навів приклади таких "зелених" матеріалів із «Українського тижня», які роками не втрачають актуальності.

Лайфхаками про те, як зробити довгий текст читабельним в епоху швидкого читання та зробити складний текст цікавим ділилася
журналістка видання «Новое время» Катерина Шаповал.


А відеоблогер та журналіст з Донецька, який зараз проживає у Києві, Денис Казанський розкривав тему українського відеоблогінгу, який поки що не розвинений в Україні саме серед журналістської спільноти. Це не просто хобі, а можливість створити популярний контент, здобути власне ім'я та заробляти гроші за рахунок монетизації блогу на Youtube.

Київський журналіст, фотограф та відеограф Станіслав Козлюк розповів про новий тип журналістики - імерсивну або співпереживальну. Це новий тип медіа, коли контент фільмується за допомогою зображення у форматі 360 градусів. Глядач одночасно перебуває у ролі учасника події, "перебуваючи" у ній за допомогою можливостей віртуальної реальності.

Головний редактор рівненського видавничого дому "ОГО" Віталій Голубєв розмірковував про професійну та особисту ефективність журналіста та радив, як встигати і заробляти більше. Особливо цікавим цей виступ став для студентів та журналістів-початківцям.

«Це дуже круто, що у Луцьку є такий форум, ми у Рівному міркували про такий 25 років і думали, що це неможливо зробити», - зазначив Віталій Голубєв.

Шеф-редактор інтернет-видання "Zaxid.net" Олег Онисько поділився досвідом свого регіонального ЗМІ. Та як у «Zaxid.net» поєднують інновації і традиції.

«Традиційні журналістські правила, вироблені роками, сьогодні теж актуальні, це важлива річ, якою зараз, на жаль, нехтують багато онлайн-видань», - сказав він.

Про спецпроекти і нативну рекламу у локальних медіа присутні почули від редакторки спецпроектів інтернет-видання БЖ і керівника лабораторії гіперлокальних медіа “Дирижабль Лєри Лауди.
На форумі також виступили спікери з Луцька. Зокрема, керівник мережі гіперлокальних видань Район.in.ua Наталія Пахайчук поділилася досвідом соціальної відповідальності медіа: розповідала як, чому і для кого газета «Сім’я і дім» вирішило друкувати пресу шрифтом Брайля.

Обмін досвідом відбувався не лише у лекторії, а й під час кава-брейків, де журналісти з різних регіонів та з різними поглядами на ефективну подачу інформації мали нагоду познайомитися, поспілкуватися та подискутувати.

 

 

Коментарі