Практикум "Мерчендайзинг"

Школа практичного ритейлу

Бізнес-тренер

300 грн.

18Березня

09:00

18.03 - 18.03

8 год.

м. Луцьк. вул. Соборності, 11 та вул. Бойка, 1

українська

обід включено


    Мерчандайзинг - це комплекс заходів, метою яких є підвищення попиту на продукцію; мистецтво представити товар у торговому залі. Ці заходи дозволяють сформувати у споживачів позитивний імпульс, спрямований не тільки на купівлю, а також на створення іміджового образу торгової марки у свідомості покупця.

     З усіх засобів збільшення попиту на продукцію мерчандайзинг виділяється своєю відносно низькою ціною для фірми та дієвістю відносно потреб споживача. В Україні 97% покупок здійснюється через підприємства роздрібної торгівлі. На місці продажу споживчий імпульс формується безпосередньо під впливом таких факторів: доступності товару, його розташування, наявності достатньої інформації, ціни.

      Мерчендайзингові інструменти дозволяють донести до споживача максимальну кількість інформації, ознайомити його з новими асортиментними позиціями або з властивими їм якостями. При цьому не виникає потреби в додаткових витратах на навчання та мотивацію персоналу торговельної точки. В загальній маркетинговій концепції товару найважливіше місце займають такі інструменти мерчендайзингу: стандарти розміщення в торговельному просторі, використання P.O.S.- матеріалів, розробка нових форм фірмового обладнання (наприклад, пластиковий трей під маленькі соки "Сандорик" ТМ "Sandora").

      Маркетингові служби підприємств повинні взяти до уваги, мабуть, головне правило мерчендайзингу:

"Ефективно працює те, що працює в своєму місці, в свій час та має оптимальний розмір".

     Зміст практикуму "Мерчендайзинг":

1. Аудит ТЗ – аналіз мерчендайзингу. Практикум в ТЗ "Наш Край".

2.  Кращий досвід (мерчендайзинг). Виконання та аналіз представлення товару на торговому залі.

3. Основи мерчендайзингу.

4. Презентація «Візуальний мерчендайзинг».

5. Презентація «Цільова аудиторія. Асортимент».

6. Визначення цільової аудиторії ТЗ.

Формування асортиментної матриці з урахуванням:  

  • особливостей цільової аудиторії ТЗ;

  • ментальної адаптованості, цінової політики, маркетингової комунікації.

7. Оцінка роботи груп. Підбиття підсумків.

Бізнес-тренер

-

Коментарі